KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
Üldine
Tegutseme Eestis, Saue vallas, Alliku külas. Haldame veebipoodi, füüsilist salongi meil hetkel ei ole.
Kõik kaubad saadame ise oma kohapealsest laost kasutades kohalikke kullerettevõtteid (Omniva, DPD, Itella Smartpost).
Tarne
Tellimusi saab esitada Eestist, Lätist, Leedust ja Soomest.
Eestist tellides paneme kauba teele tavaliselt 0-1 tööpäeva jooksul. Reeglina kasutame saatmiseks pakiautomaate või kullerit. Kui kaup on kullerile üle antud, jõuab see tavaliselt sihtkohta järgmisel tööpäeval (Eestis).
Tellitud kaup jõuab Eesti kliendini 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest (keskmiselt ülejärgmisel tööpäeval). Täpsed tarneajad on välja toodud Kohaletoimetamise lehel: https://rczone.ee/kohaletoimetamine/
Teistest riikidest tellides on tarneajad natuke pikemad, kui jäävad lähiriikides alla 1 nädala (nt Soome 2-5 tööpäeva).
Tellitud kauba saab tagastada 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamist (v.a. juriidilised isikud). Tagastatavat kaupa ei tohi olla kasutatud muul viisil, kui selle välimuses ja omadustes veendumiseks. Autoga ei tohi enne tagastamist sõita ega seda muul viisil kasutada, kaup ja pakend peavad olema terved ja kaup komplektne.
Tagastamissoovi korral saada vastav avaldus meie emailile info@rczone.ee, kuhu märgi tellija nimi, tellimuse number ja kuupäev, tellitud kauba kogus, nimetus ja hind. Saadame teile emailiga ettemakstud pakisildi ja pin koodi vajadusel pakiautomaadist sildi printimiseks, mille saate pakile kleepida ja saata kauba meile tagasi. Kui kaup on meieni jõudes kasutamata ja vastab tingimustele, tagastame terve ostusumma 7 päeva jooksul või kiiremini.
Tagastamine on kliendi jaoks tasuta. Täpsem info siin: https://rczone.ee/tagastus/
Paraku kasutatud autot ei saa enam tagastada. Kui auto läheb katki sõitmise käigus, siis võib meie poole pöörduda varuosade hankimiseks aadressil info@rczone.ee.
Täpsem info siin: https://rczone.ee/tagastus/
Tooted
Meil on sortimendis kohe olemas mõned levinumad varuosad, neid saab veebipoe kaudu tellida ja saab kiirelt kätte.
Kui midagi autol katki läheb, aga vajalikku varuosa pole veebilehel saadaval, siis kõikide meie valikus olevate autode varuosade kohta võite meile vajadusel emaili teel (info@rczone.ee) päringu saata ja üldjuhul saame oma tarnijatelt vajalikke osasid tellida.
Jah. Oluline on seadmete õige sisselülitamise järjekord.
Tuleb lülitada esimene pult sisse, siis esimene auto (auto sisselülitamisel seotakse see automaatselt levis asuva ühendamata puldiga). Siis teine pult sisse ja siis teine auto. Autode arv ei ole piiratud, kui järgida õiget seadmete sisselülitamise järjekorda.
Vette sattumist tuleks vältida. Ükski auto ei kannata vee alla uputamist, sellisel juhul võib elektroonika saada kannatada.
Osade autode elektroonikakomponendid on töödeldud vetthülgava ainega, mis kaitseb neid niiskuse eest (see on auto kirjelduse juures välja toodud). Sellised autod kannatavad pritsmeid ja pori, aga tuleks peale märjaks saamist siiski kuivatada.
Kui auto satub üleni vette, siis esimese asjana tuleks võimalikult kiiresti aku lahti ühendada ja toimetada see tuleohutusse kohta, kuna see võib süttida (ka hiljem tagantjärele). Vette sattunud liitiumakut enam kasutada ei tohi ja see tuleb peale kuivamist nõuetekohaselt utiliseerida! Auto tuleb lasta täielikult kuivada ja on ka võimalus, et see on saanud pöördumatult kahjustada.
Anname autodele käimaminekugarantii. Tulenevalt raadio teel juhitavate autode olemusest, ei saa me vastutada puuduste eest, mis on tekkinud peale kauba kättetoimetamist ostjale. Kui autole tekib rike kasutamise käigus, saame aidata rikke kõrvaldamiseks vajalike varuosade hankimisel või kokkuleppel ka remontimisel. Selleks palume pöörduda info@rczone.ee.
Täpsem info: https://rczone.ee/muugitingimused/